torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Igår hämtade jag upp Tobbe vid 7 och körde mot Stockholm för ledningsgruppsmöte.
En riktigt bra arbetsdag!
Rullade från Sth vid 17.15 och hämnade mitt i rusningen men på nåt märkligt sätt lyckades vi ta oss ur Sth snabbt och smidigt. Jag är tydligen ståeende chaufför så jag börjar nästan lära mig köra i Sth nu :-)
Kvällsmat på Mc donalds och vi kom hem vid 20.
Sjukt trött !

Idag började jag dagen på gymmet som vanligt.
Löpning 4 km och lite styrka var det som hanns med idag.
Jobbdagen blev lång och slutade först efter 19 och sista timmarna spenderades ihop med siffror och huvudet dunkandes mot skrivbordet men min räddare i nöden kom och hjälpte till så nu är det bara lite fin-lir kvar.

Efter jobbet ringde min fina brutta som har det lite tufft nu och hade en önskelista bestående av:
Lösgodis, Cola zero och cigg.
Klart man ställer upp då :-)
Jag tvingade dock i henne 2 bullens pilserkorv med bröd först.( bra middag för övrigt.. )
Kom precis hem och hade tänkt städa men det får fan va tills i morrn .


Nåt helt annat:

Idag har vi lanserat vår nya hemsida:

Kika gärna in  HÄR  och titta runt lite.

Snart är det helg!!!!!!

Längtar.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar