onsdag 19 september 2018

Så kom hösten 

Förra veckan fick jag såå fina blommor av Danne. De stod sig nästan en hel vecka.




I mitt nya hus har jag fullt av frukt. Tog ett smakprov av tre av träden. Jättegoda alla tre!



I lördags hade jag och Danne en riktigt härlig dag på stan. Först morgonpromenad , ett snabbt besök på Bauhaus, sedan bubbel-lunch på stan och hockeypremiär och efter det, fördrink på Gallo och sedan middag på stan med hans föräldrar.  En jättemysig lördag!



Nu är hösten på ingång. Jag älskar färgerna men ogillar mörkret.
Vacker vy på kvällens promenad innan solen gick ner helt.




Idag jobbas det från vackra Västervik.  På jobbet är det budget på agendan och hemma är det packning och logistik inför flytt. Tiden bara flyger iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar