onsdag 13 december 2017

Middagar, show, föreläsningar och luciatåg

Fram till jul är kalendern precis proppfull i vanlig ordning. Förra veckan hann jag med Stockholm två dagar där vi åt middag och hade träff med alla Marknadsområdeschefer.
Min chef hade valt en fantastisk kavaj till kvällens middag.



Hemma från Stockholm väntade lång dag i Norrköping med styrelsemöte på kvällen och på Fredagen var det dax för årets julfest. En riktig succéshow i Flygeln med fantastisk underhållning, bra mat och dans. 




 Jag åkte hem tidigt för att kl 07,30 släpa mig upp ur sängen för att titta på min lilla unges fotbollscup.


 Efter en vecka med lite för lite återhämtning var kropp och knopp riktigt trött och att gå ut och käka och lyssna på Kjell Enhager måndag kväll var jättekul men där tog energin verkligen slut.

Tur att man samlar ny så snabbt. Dagens luciatåg som jag och min ledningsgrupp bjöd på lockade fram mycket skratt.




Fullt ös medvetslös mot julledigheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar