tisdag 14 november 2017

Invigning Kardonbanan och Rituals kalender

Jag hade en lugn söndag hemma med långpromenad, handling och städning hemma. Köpte fina blommor som luktade fantastiskt!


 Så underbart med sol efter lördagens oväder


 Arbetsveckan började med en fullspäckad jobbdag och på eftermiddagen var jag och Johan på invigning av Kardonbanan, ett industrispår som är den första delen av Ostlänken.
Tänk vilka möjligheter det kommer ges våra barn i framtiden! Jag kommer troligtvis hinna bli runt 53 år då Ostlänken är helt klar 2033 men det ska bli så spännande att följa.



Måndag betyder att barnen kommer hem och det var verkligen efterlängtat. Huset är så tomt utan dom!
Julia hade köpt en sån fin present till mig från henne och syskonen och jag fick öppna redan igår. Blev så glad!!! Rituals adventskalender.  Doftar underbart i hela sovrummet redan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar