söndag 17 september 2017

En ny version

Efter tuffa månader känner jag mig äntligen stark i både kropp och själ. Det tar tid att ladda om och återhämta sig och ibland får man trycka ctrl-alt-delete och börja om.

Att vara i Italien och få ställa sig i morgonsolen och kolla ut över havet, få stunder i solstolen, ett glas prosecco i solnedgången var som att ladda upp kroppen på nytt igen.  Återhämtning i sin bästa form även om jag var där på jobb.





Hösten är smått hysterisk kalendermässigt men jag känner mig verklige laddad och ser fram emot allt som väntar och jag är redo för min nya uppdaterade version 2.0 av mig själv.
En mycket lugnare Lina säger många. Det stämmer nog. Jag känner mig lugn, trygg och redo för allt som väntar oavsett vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar