tisdag 13 juni 2017

17 år försvann snabbt

Men det är ju fortfarande en av de bästa dagarna i ens liv, studenten.

Julia var nästan 2 år när jag tog studenten år 2000. Min fina lilla unge!


Hela familjen efter mitt utspring.


Lycka på flaket. 



De närmsta som man svor man skulle hålla ihop med hela livet men som försvann där nånstans på vägen, fina Camilla.


Tiden när man dansade på bordet med en cigg i handen framåt kl 03..



Det känns som igår även om livet går snabbt ur så många andra sätt att se på det.

På fredag är det din tur min äldsta fina starka unge. Tårarna lär spruta hela dagen hos din blödiga mamma men jag är ju så stolt över dig och vad du har blivit. ❤️
Tänk att du ska få uppleva den här underbara dagen redan och tänk vad mycket som väntar därefter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar