onsdag 4 januari 2017

Årets första

Nytt år, ny vecka och en lugn sådan.
På jobbet är det ett lugnare tempo och mina kvällar har varit likaså.
I morrn väntar dock vin och mat på stan med en fin vän, Lisa. Det ser jag fram emot ! 

Nyårsdagens morgonpromenad. Finaste kyrkan. 


Köpte en kul bok till Julia i julklapp som jag lånade. Funkade även till en 36 åring :-) 


Timehop påminner mig om tidigare år samma datum. För 2 år sedan var jag på väg till underbara Thailand. Ett land jag hoppas få se igen framåt.


Och året innan det upplevde jag den häftiga staden Berlin. En resa som började med att vi höll på att missa planet då M missat avgångstiden liiiite och överraskad emig vid midnatt att planet visst gick 05,00, inte 08,00 som han tidigare sagt,. Väl i Berlin blev vi avkastade från tåget då vi missuppfattade hur man betalade men resten av resan var helt perfekt och en av de roligaste resorna jag gjort. Det är oxå enda gången jag ätit schnitzel på en gaybar och gått 4 mil på 3 dagar. Att jag blev övertalad att åka upp och titta på Berlin från den här höjden tillhör verkligen inte vanligheterna. Men vad häftigt det var! 
Jag har lovat mig själv att uppleva Berlin igen och det ska jag absolut hålla. Jag skulle vilja möte Berlin på våren så det får bli ett framtida mål.


I år väntar ingen januariresa tyvärr men däremot två jobbresor. Den första i Maj då vi ska till Alicante och så en i september då Italien ska upplevas. Ser fram emot dessa resor väldigt mycket!
Men först- snö och vinter i Linköping.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar