måndag 31 oktober 2016

Saltis och hem

Förra veckan var en sån där vecka som försvann väldigt snabbt. Måndag och tisdag på kontoret sen var jag på utbildning i Saltsjöbaden onsdag- fredag. Vilken miljö och vilket ställe!!!! Tyvärr fanns det ingen egentid mer än 50 min paus så jag hann inte se så mycket annat men bara miljön inne på Vår gård slog många andra konferensanläggningar och bäst var maten. Herregud. eget bageri tom och jag som annars äter bröd sparsamt. Det gjorde jag INTE då :-)





Hemma sent fredag och en lugn kväll i soffan var precis det jag behövde!

Får jag helt välja aktivitet en lördag så är det ofta jag väljer långpromenad till stan och lunch där och sen långpromenad hem och så blev vår lördag. Sååå härligt! Sol hela dagen och vi satt tom ute och åt lunch på Mörners uteservering.



Soptippen handling och besök hos Niklas på kyrkogården hanns också med. Hann se en fantastisk solnedgång från Niklas grav.




Söndag blev fotbollsdag. Uttagning till Östgötalaget i Igelfors. 66 otroligt duktiga spelare kämpade på hela dagen tills mörkret kom. Vi föräldrar ( och mamsen som följde med mig ) var bra frusna sista timmen men innan dess sken solen och värmde tom lite grann :-)





Ny vecka- nya tag och nya utmaningar! Barnen kommer och dom har lov- härligt för dom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar