måndag 11 januari 2016

Vänskap

Vintern 2010 hade jag precis separerat och var själv med barnen varannan vecka och spenderade den andra veckan med att jobba väldigt mycket. Ingen av mina vänner var i samma situation som jag utan dom var tvärtom mitt i bebis/bröllop-tiden i livet.
På jobbet hittade jag en härlig tjej som var väldigt lik mig i mycket, Hon tyckte att jag var rätt sval men så en dag ( förmodligen i rökrutan) så fann vi varann och det var början på en djup vänskap.
Sissela separerade även hon och framför oss hade vi en väldigt rolig och lärorik sommar ingen av oss skulle glömma och därefter fortsatte vi hänga ihop 



Barnen fann varann snabbt och det blev tacokvällar, pulkaåkning,


Vin på altan


  Ja och så fick hon ju agera "man " i huset och montera ihop saker jag köpte, med blandad entusiasm ;-)



När det var barnledigt blev det utflykter med bilen


En vårresa till Malta..





Ja och så en hel del fest... främst sommaren 2010.
Jobbfest med hawaii-tema


Shots på uteserveringarna




Hemmafest




I arkvitet finns det mycket roliga bilder från en mycket speciell tid i livet.
Idag är vi lite äldre och lite klokare men vi har lika kul ihop :-)

I lördags hade vi dejt på stan och vi avhandlade alla ämnen som finns att prata om, givetvis utan vidare censur. Visst är det härligt med såna vänner som man alltid kan prata om allt med.
Vi skippade shots men drinkar blev det ett par stycken.
Förr ramlade vi hem från krogen vid 03. Nu snackar vi snarare kl 23 men i huvet är vi ändå fortfarande unga min fina vän och jag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar