söndag 3 maj 2015

Shopping fotboll och grill

Igår åkte jag och tjejerna till Norrköping och shoppade hela dagen.
Pannkaksbuffé till lunch och trötta ben när klockan började närma sig15.
Nöjda tjejer! 

Jag hittade jeans, tröja lite nagellack och klänning och tjejerna tröjor och smink. 


Hittade även klänning och bikini till Clara som provade kläderna direkt och gav tummen upp! 


E och dom små hade haft en mysig dag i Kolmården och nya bamses värld. 
Vi sammanstrålande allihop i sturefors och grillade på kvällen. 

Idag blev det en tidig morgon. Klockan ringde 7.20 och vid 9.30 var vi i boxholm och svartåvallen. 
Jack hjälpte P01 i seriepremiären.
I morrn är det premiär för P02 så mkt fotboll blir det! 


Vi hade tur med vädret och kunde ta en långpromenad på 1 h medans vi väntade på matchstart. 



2-2 efter en tuff match. 


Glad men lite frusen publik framåt 12.30


På hemvägen tvingade jag Jack till shopping. Han är olikt sina systrar inte så sugen på att gå i affärer så det hela sköttes mycket snabbt. Löparskor och vårjacka och så strumpor på 20 min. 
Nu blir det tidig middag sen en löprunda innan soffan. 

Nästa vecka väntar ny vårvecka på jobbet men också ett avbrott i vardagen mitt i veckan och så tjejdate med Cornelia på fredag. Bra vecka! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar