måndag 2 februari 2015

Ansiktsbehandling och vabruari

Glömde ju berätta om att jag avslutade arbetsveckan med en timmes ansiktsbehandling i fredags. Bland det skönaste som finns!
Jag har tyvärr dyra vanor när det gäller ansiktet men med melasma är det viktigt att sköta om ansiktet ordentligt. Jag använder krämer som både bleker och återfuktar och har gjort mycket kemisk peeling och även fraktionell laser tidigare. 
Nu i Mars ska jag testa en helt ny behandling hos Hanna på hudvårdsrummet. 

Mina måsten: 


Från ansiktsvård till vardag och den är inte så glamorös. Här fick jag hem en sjuk Clara en kväll tidigare än vanligt. Hosta och förkylt "bara" men det blir några dagar hemma från skolan. 
20 min frisk luft mitt på dan och Clara ville då åka pulka. Skönt med lite miljöombyte från soffan och filmer för henne. 
Jag var inne på jobbet tidigt och jobbade sen hemma resten av dagen. 



Nu är alla barn samlade igen och Tarzan är nöjd och avslappnad. Haha. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar