onsdag 11 december 2013

Farväl till min hjälte

Dagarna från dödsfall till begravning är väldigt speciella.
Man går från chock till någon form av acceptans, och sakta sakta lär man sig leva med ytterligare en stor sorg.
Vissa dagar går bra vissa dagar är tuffare. Sorgen och saknaden finns alltid där, alltid lika stark, det är bara kroppen som hanterar den olika olika dagar.
Det är svårt att förstå att han är borta.

Begravningen sker  på fredag. Kroppen finns där men ändå inte.

Varje dag kommer jag minnas och vara tacksam för alla de år jag fått vara del av Christers liv.
Alla stunder mina barn fått växa upp med en sån förebild. En extramorfar full av kärlek.

Jag har honom att tacka för så mycket och jag vet att han visste hur mycket han betydde för mig.
Jag kommer minnas Christer som en av dom finaste människorna jag mött, alltid med ett av mina barn på armen, alltid glad och positiv.

Tack för allt tålamod, all glädje, all hjälp med allt från hus och bil till trasigt hjärta, alla långa samtal,alla semestrar ihop och för att du alltid fanns för oss.

På fredag blir det ett tufft sista farväl till min hjälte. Evig respekt!





















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar