fredag 1 november 2013

Lite motigt dygn

Numera är det väldigt sällan jag får problem med min astma men igår fick jag inhalera en hel del. Blääää
Ett arv från pappsen som jag gett till Jack med. Gener är för härliga ibland..


Jag kände mig riktigt risig igår och kände även att nackvärk höll på att bli migrän men lyckades parera med starka mediciner och åkte iväg för att träffa mamma vid 18tiden.

När jag kom ut till bilen vid närmare 21 möttes jag av att min bil blivit påkörd vid parkeringen.
Som tur var fanns det en lapp i rutan och han som körde på mig var kund hos oss vilket förenklar skaderegleringen ännu mer.
Vår skadereglering är omtalad i positiv bemärkelse och idag fick jag testa på motorskador-delen själv.
Högsta betyg såklart!

På måndag byter vår Toyotaverkstad ut hela "rumpan" med backsensor och allt och senast torsdag ska pärlan vara klar. Jag som aldrig kört automat ska få ha en Prius några dar.
Jag upplyste dom om att enklare kurs kommer va nödvändig måndag morgon ;-)

Tur att det inte blev värre än det blev och att fysiska saker går att ersätta.



Migränhuvudvärk som parerades igår gick inte mota mer idag så idag har jag inte varit katig.
Att åka till verkstan är den enda ansträngningen jag gjort sen har jobbet skötts från soffan med värmekudde i nacken.
Vi slutar 13 idag vilket passade mig och min huvudvärk och träliga luftrör perfekt.

Nu ska jag hälla i mig en Celsius för snart kommer Christer med de små barnen och mamma kommer hit med Milon för en gemensam middag ( läs pizza ) och sen ska vi besöka kyrkogården.



Trevlig helg på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar