torsdag 7 mars 2013

Ljus och struktur

Jag njuter varje dag av att det är ljust när man lämnar jobbet och det bästa är att det bara blir ljusare och ljusare nu.

Efter middagen drog jag med mig Jack och Clara till centrum för inhandling av helgmat och mys.
Kurs hela helgen gör att allt måste planeras och struktureras upp redan nu för att allt ska klaffa :-)



I morrn kväll blir det en lugn kväll med barnen och på lördag kommer mamma och Crille hit och är med barnen medans jag är borta. Milon ska va här och leka och mormorn och Julia ska ner till stan och shoppa..
Ja dom lär va sysselsatta allihop!

På kvällen ska jag friska upp mina bebis-skills igen och jag och barnen ska ha Emilia över natten. Det ska bli jättekul och mysigt att premiärha henne så länge :-D
Nästa gång snor vi storasystern med :-)

söt som socker
Mot fredag!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar