onsdag 5 december 2012

Mera snö

Det är nog inte bara jag som är trött på alla statusuppdateringar och kort som handlar om snöovädret.
Vi kan ju konstatera att vi har skitmycket snö och jag kan själv konstatera att min villaförening har uruselt avtal med den som utför snöröjning..
Klockan är 22 och det är inte skottat alls på parkeringen. Gångbanorna en gång för längesen vilket inte syns nu,,
( va fan nu blev ju det här ett inlägg om snö ändå.. ) ja ja  jag måste ändå berätta om helvetet som mötte mig när jag kom hem.
Garaget var helt igensnöat och dom hade plogat i mitten men inte på varken parkering eller vid garage vilket gjorde att jag fick skotta 50 min för att ens få in bilen.
FY FAN! men nu hoppas jag att jag inte behöver göra samma sak i morrn bara..
Jag klagar väldigt sällan men i såna här lägen underlättar det om man är två.. men va fan: Jag fixat!


nyskottat

Ok nåt annat än snöhelvetet då..
Förutom att jag har slirat runt halva stan idag har jag efter jobbet intensivshoppat julklappar, 6 affärer och 8 påsar på 25 min , då hann jag köpa en kaffe med!
Efter det 60 min Spinning innan jag fortsatte träningen genom att skotta :-P
Kroppen lär värka både här och där i morrn.
Morgondagens mål är att va på gymmet 06.30 så jag hinner köra ett pass innan jobbet.

Lite positivitet:
Det är bra vackert med snö ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar